Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia zindywidualizowanych usług oraz tworzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w opcjach Twojej przeglądarki. Więcej informacji.

  • De
  • Pl
  • En
  • Kontakt

Poleć artykuł!

Nie jestem botem

Wykład Hansjürgena Schmölzera
na konferencji „Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2019”

Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni?
Analiza strategiczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych
Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Hansjürgen Schmölzer – menedżer kultury, dziennikarz, twórca filmów dokumentalnych. Jest redaktorem naczelnym magazynu kulturalnego CREATIVE AUSTRIA. Jako doradca ds. komunikacji był odpowiedzialny za strategie marketingowe i komunikacyjne licznych dużych międzynarodowych projektów kulturalnych. Został odznaczony Austriacką Nagrodą Państwową w dziedzinie Marketingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Europejska Stolica Kultury Graz 2003).

07.03.2019 /czw./, 10.15

Stary Maneż
ul. Słowackiego 23
Gdańsk
Rejestracja: marketingwkulturze.ikm.gda.pl
Po angielsku z tłumaczeniem na j. polski
www.creativeaustria.at

 

07.03.2019 10:15 Stary Maneż
ul. Słowackiego 23
Gdańsk
Rejestracja: marketingwkulturze.ikm.gda.pl