Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia zindywidualizowanych usług oraz tworzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w opcjach Twojej przeglądarki. Więcej informacji.

  • De
  • Pl
  • En
  • Kontakt

Poleć artykuł!

Nie jestem botem

16.08.2008 (sob.)
godz.. 19.30
Kościół Farny, Kazimierz Dolny

18.08.2008 (pon.)
godz. 19.30
Kościół Akad. Św. Anny
Krak. Przedmieście 68
Warszawa

20.08.2008 (śr.)
godz. 19.00
Kościół Św. Rodziny, Lublin

22.08.2008 (pt.)
godz. 19.00
Kościół Ewangelicki, Radom

24.08.2007 (nd.)
godz. 19.00
Klasztor Cystersów, Sulejów

Wstęp wolny

BRUNO OBERHAMMER studia historii, filozofii, psychologii, muzykologii (praca magisterska n. t. nauki improwizacji organowej w XX wieku), dziennikarstwa, filologii klasycznej, gry na fortepianie i na organach oraz kompozycji w Austrii, Szwajcarii i Niemczech. Długoletnie studia mistrzowskie w dziedzinie gry na organach u Luigi’ego Ferdynanda Tagliavini i Konrada Philipsa Schaby uzupełnione uczestnictwem w kursach mistrzowskich u Alaina Curtisa, Bernarda Lagace, Ludwiga Doerra i Flora Peetersa. Działalność koncertowa w całej Europie i Ameryce. Profesor gry na organach, kompozycji i kulturoznawstwa w Feldkirch oraz na uczelniach zagranicznych. Juror na międzynarodowych konkursach. Wykładowca na międzynarodowych konferencjach i kursach mistrzowskich. Nagrania radiowe, telewizyjne i płytowe w kraju i za granicą. Kompozycje (m. in. na zamówienie radia), publikacje. Jego repertuar organowy sięga od pierwszych średniowiecznych źródeł muzyki organowej do najnowszych kompozycji współczesnych, zawiera kompletną listę dzieł szeregu kompozytorów i reprezentuje wszystkie style i szkoły muzyki organowej. Do jego występów koncertowych należy również improwizacja, zarówno w formie kopii stylów, jak i w formie dowolnej. Charakterystyczne jest jego zainteresowanie komponowaniem muzyki do słów (szczególnie do tekstów filozoficzno-spirytualnych oraz religijnych), świadoma rezygnacja z eksperymentów, niezależność od wszelkich ideologii w wyborze materiału i świadome staranie się o maksymalną oszczędność przy użyciu środków technicznych przy równoczesnym maksymalnym zagęszczeniu wyrazu.

www.musikdokumentation-vorarlberg.at/brobmain.htm

16.08.2008